April 30, 2009

The Douchebags' Honeymoon in Mexico

Next Week on The Hills: Heidi and Spencer will risk their lives for any attention resulting in them vacationing in Mexico. Spencer catches the Swine Flu so Heidi has to smuggle him back into the states with a date rape van.

Unfortunately they returned home swine flu free. Hopefully those two will at least have some sexy tan lines from the SARS masks.


37 comments:

  1. These two are so retarted...end of story.

    ReplyDelete
  2. OMG. That is tooooo funny. Xoxo-BLC

    ReplyDelete
  3. LOL i couldn't stop laughing. wow, they're slow.. how do you kiss with masks on? just a thought? haha.

    ReplyDelete
  4. Haha MAi, I was also thinking the similar thing...

    Do you think they had Honeymoon sex with the masks on?

    THAT'S MESSED UP LOL

    ReplyDelete
  5. HAHA I second it, they are douchebags...

    I dont understand why the media focuses on them, when they're not "big". They're just attention whores. EW

    ReplyDelete
  6. LOL I love the comments that go along with these articles! I was watching TMZ last night and I was thinking about the tan lines that they're gonna form...

    ReplyDelete
  7. They make me physically ill!
    Funny post, darling!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  8. my mom just gave me a mask yesterday! thanks for following hun! ill be following you too :D

    ReplyDelete
  9. you are so funny!!! and i don't think i need perez hilton any more since i have you!

    ReplyDelete
  10. Oh... my gosh. It's ridiculous how dumb they are.

    ReplyDelete
  11. wait- did this really happen? i'm just too shocked at the stupidity. i dont think i can deal.

    ReplyDelete
  12. man i gotta give credit to heidi for her nice body. thaks to her doctors though. The couple pisses me off for some reason. I get annoyed when i see them. I dont know why lol. Were they seriosly kissing with their masks on? Oh btw a makeup blogger saw these 2 at LAX. wait let me find her link...

    ReplyDelete
  13. http://jesmakeup.blogspot.com/2009/04/i-saw-hedi-n-spencer.html

    ReplyDelete
  14. holy shite - i saw that on perez and thought of you! like please let pop champagne see this and think its absolutely as stupid as i do.
    if there has ever been two people more attention hungry than these two... they are not on my radar.

    ReplyDelete
  15. they kissed with masks on?? that's practically making out with the mask!

    ReplyDelete
  16. So I love The Hills, but I am not a big fan of Spencer and Heidi's relationship. And I can't believe they went to Mexico! How stupid at a time like this! Doesn't seem like a much fun of place to be at this time, when you have to wear masks! lol

    I like the blog by the way!! :)

    ReplyDelete
  17. i dont kno who they r but i saw them at the airport!! and i am always on OHNOTHEYDIDNT so tehse ppl sure did looked familiar.. funny! lol

    ReplyDelete
  18. EW are they serious?? theyre so lame.

    augh im usually not this mean but i just really dislike them.

    ReplyDelete
  19. kissing with the mask on? ridiculous
    spreading the germs? probably
    lol
    love your blog btw


    love,
    fhen

    ReplyDelete
  20. from where did u get that mask kissing pic???
    its very funny!!!

    ReplyDelete
  21. spencer lol ahh hes like so rudee lol

    ReplyDelete
  22. Strange celebrity antics don't usually bother me, but these two are an exception. Goodness.

    ReplyDelete
  23. Someone please kill them.
    Okay, well not really KILL them, but the first person to hit them really hard across the face, or better yet, snap those SARS masks against their faces I will love forever.

    ReplyDelete
  24. LOL they even turned surgical masks into a prop!

    ReplyDelete
  25. tsk tsk, just for attention.

    ReplyDelete