June 21, 2009

Champagne Style: Cuz I'm a Gold Digga, So What?!

This is for Whit's Gold Digga Contest. This was one of the most fun yet the most work that I've done for a contest so far! After chewing Hubba Bubba for 3 hours just the smell of it makes me wanna yack now. LOL so enjoy!

Lyrics below was taken off Kayne West's "Gold Digger".


Cutie the bomb, met her at a beauty salon


With a baby Louis Vuitton under her underarm


Far as girls you got a flock, I can tell by your charm and your arm


It take too much to touch her, from what I heard she got a baby by Busta


My best friend say she use to f-ck with Usher


I don't care what none of you all say I still love her

67 comments:

  1. OMG ! u shud definitely win the contest !!

    ReplyDelete
  2. Haha this is fantastic! :D Good luck.

    ReplyDelete
  3. Haha like the title!
    Loving your makeup!
    Good luck! :)

    ReplyDelete
  4. your photos are amazing!!! good luck on the contest!

    ReplyDelete
  5. omg girl! U are the winner!! Lmao I love the fourth pic! Haha

    ReplyDelete
  6. Omg, this is GREAT! I hope you win, I'm sure you will!

    ReplyDelete
  7. U look so fantastic, gorge photos!

    XoXo

    ReplyDelete
  8. i love your photoshoot! good luck on the contest!

    ReplyDelete
  9. Fabulous pics! You are a shoo-in to win, gorgeous!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  10. wow your so creativee!!
    i love watching your contest entries!

    ReplyDelete
  11. lol very creative. Lovin it!

    ReplyDelete
  12. HAHA love the pictures! YOu always tell a story with your shots :)

    ReplyDelete
  13. I love it!!!! Omg I am dying about the gum...you're hilarious mama.

    I HOPE YOU WIN!! Get down girl, go head get downnnn...

    ReplyDelete
  14. loves it!!
    i'm happy our 20.00 bills were shown LOL

    ReplyDelete
  15. that last pic should be a billboard! good luck!

    ReplyDelete
  16. goodluck gurl.. i love everything.. from the makeup, clothes and photos.. very creative..

    ReplyDelete
  17. love it!!! the photos, makeup, etc. you look fab, love! hope u win!

    ReplyDelete
  18. Woooooooow! :)

    You are so creative & to add other things into the pictures, woooow! O_o! Everything is perfect, the make up, the hair(s), the poses! I loved how you added the $ sign.

    ReplyDelete
  19. love the dollar sign on ur cheek!!! <3
    i hope you win! <3

    ReplyDelete
  20. Wow that is spectacular! Very creative. I was gonna enter... but there's no point is there?! Hehehe!

    ReplyDelete
  21. you look gorgeous,hun!
    haha

    love it!
    goodluck,sweetie!
    ^_^

    ReplyDelete
  22. AWESOME you are so creative and smart . aaah that's real Luis Vuitton bag lol.It's enjoyable to watch your picture and read your blog ... very entertaining :)

    ReplyDelete
  23. sorry for the late reply i used the glue (duo lash grip ) to stick the rhinestone and sequence better ;)

    ReplyDelete
  24. ha! This is genius. You're the perfect gold digga lol. Its awesome.

    ReplyDelete
  25. great job on the look...really creative!!! best of luck on the contest =)

    ReplyDelete
  26. These are so awesome. You rock! Hope you had a great weekend.

    ReplyDelete
  27. great entry! i enjoy reading it too! i like the big money sign on your cheek! good luck!

    ReplyDelete
  28. haha, yeah, I do get bored -__- All the time. lol But as you said, it gives me more time to concentrate on school. I know for a fact that I wouldn't have done as well in my classes if I was at a school closer to a big city.

    ReplyDelete
  29. coool pics ..!! u look gr8 in everyshot!!

    ReplyDelete
  30. the "spend spend spend" looks SOOOOOOOOOO amazing like proffesional like from magazine just awesome my goooosh. i llooove the rollers in the hair! heheheh sooo cute! this went soo well togethe hope turns out well!

    ReplyDelete
  31. uh-may-ziiiing work! good luck with the contest! :D

    ReplyDelete
  32. pretty pretty pics! and your makeup is flawless :)

    ReplyDelete
  33. Yeah, it's a pity that the BB cream from Dr Jart broke us out... Now I have to think of what to do with it =[

    ReplyDelete
  34. Great pictures! Love it! You'll definitely gonna win :D

    ReplyDelete
  35. omg i love it!!! esp the bubble-gum/rollers and the LV one HAHAAH.

    ReplyDelete
  36. P.S. I know, aren't those sandals so fun with the bright socks?!

    xoxox,
    CC

    ReplyDelete
  37. Woah, these look SO fabulous dear!!

    ReplyDelete
  38. W-O-W! This is AMAZINGGGGG! love it!

    ReplyDelete
  39. haha, thanks for your comment honey! :)
    you look amazing!!
    xoxo

    ReplyDelete
  40. I seriously love it when you do these shoots for contests....so creative!

    ReplyDelete
  41. Hey there :) I LOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOVE IT!
    Very good AD! :)
    xxxxxxx

    ReplyDelete
  42. love the "tough love" and "naughty" pictures - you look great!

    http://fashionhandglide.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. omg..this is wayy too cute!! awesome portrayal!

    ReplyDelete
  44. super hot! Gotta luv them gold diggers!

    ReplyDelete
  45. lovin your gold digga!! im in jakarta now!yay! I survived the flight (without vomiting)lolz

    ReplyDelete
  46. ah :P thnx for ur very sweet comment bout my black hair :)
    my hair still has highlights in em tho :(
    that was kinda a not to recent pic :P
    hm... but u make me wana dye it jet black gen :P

    ReplyDelete
  47. Good luck! Love your post, hope to see more form you girl..=D Have a great day ahead.=D

    A Writers Den
    The Brown Mestizo

    ReplyDelete
  48. ooooh great job! :D I like the way it looks like the music videooo! lol

    ReplyDelete
  49. Oh wow, this is the best thing I've seen all month! You're definitely talented in front of the camera! Haha, these were cool yet so funny at the same time (in a good way). I'm sure you did have a lot of fun. Are those hair curlers in your hair? Love the extra touches of the $ sign and the bubble gum as well ;-)

    ReplyDelete
  50. Hey PC!

    Have a look at this article.

    Megan Fox isn't such a meanie after all =D

    ReplyDelete
  51. Girl, u rock my world with these photos. All the captions are Hot and so do u. <3

    ReplyDelete
  52. OMG You are such a knock-out!! Seriously you got it goin' on girl!!!! LOVE the gum and the rollers!!! Sooooo perfect!!!!
    GOOD LUCK, it's in the bag :)

    ReplyDelete
  53. This needs to win it is so sweet =]

    I am diggin this so much
    I am a huge kanye fan too

    ReplyDelete
  54. Congrats babe!! ^_~ You look HAWTTT

    I love your photographyyyyy, cannot wait to work with you!!

    xoxo,

    Happy 4th!!

    DSK Steph

    ReplyDelete