April 19, 2010

Hello Sexy...

I hope everyone had a good weekend, I did nothing but relax this weekend which included hitting the spa, getting a facial and watching 6 hours of movies. It was amazing.

Anyways you’re probably wondering why I’m posting pictures of this random skater dude below. Avril Lavigne is soo out and Sk8ter bois are soo 2000. Only highschool girls with no father figure and an alcoholic mother would hand their v-cards to d-bags like this in a back of a pick up truck.


Well this “d-bag” is actually Kirsten Stewart at the Coochella party! First the mullet on the red carpet now the entire outfit. Did banging Robert Pattison make her sexually confused? He is very pretty...

One thing for sure though, Kirsten makes a very puritttty junior high skater boy.

42 comments:

  1. Heyyy :)

    As always I am LOL at your write-ups!! BUT this line right here: "Did banging Robert Pattison make her sexually confused? He is very pretty..."

    is high-liarious...but let's just face it, Patterson is only HOT when he's Edward, no more or less. Every other time he graces any "red Carpet" scene he looks like the "dork next door" OR worst "the real Rob P's" replace...kind of like a weird freaky friday ha, idk....

    Have a groovy day :)

    ReplyDelete
  2. Haha! I'm not a huge fan of Kristin. :-D

    ReplyDelete
  3. not a fan of her....she always looks awkward & doesn't belong in the red carpet even if stylists dress her up...

    ReplyDelete
  4. She's a real pretty boy, much prettier than as a girl :P

    ReplyDelete
  5. Okay seriously I thought you were going to be like this d-bag is what Avril Lavigne is married to. Woa I was SOOOO WRONG. Stewart is so weird & now she's even more akward then ever. When did her arms get so butch too?? Is she working out for the next movie? YIKES!!

    ReplyDelete
  6. Oh god, why does she always look so awful!? Apart from her role as Bella Swan, I can't stand her.

    ReplyDelete
  7. Someone please force her to die her hair back to its natural color and put in extensions. Her awkward, boyish look worked with that hair. It does NOT work with that mullet!

    ReplyDelete
  8. Whoa... I actually though she was a dude for a second.
    What has she done to herself?!... EH.. I didn't think she was that pretty in Twilight but I would pick how she looked then instead of this. =/ {*yikes}

    Definitely sounds like you had an amazingly relaxing weekend. Going to the spa, getting a facial and then watching movies sounds sooo good right now.


    <3 Serena.

    ReplyDelete
  9. bahahhah he is so pretty!
    LOL
    she kinda does look like ellen degeneres with her smile!lol

    ReplyDelete
  10. Oh my gosh. I actually thought she was a guy. OMG. O.O I am so shocked. O.O

    ReplyDelete
  11. I actually thought it looked like her!
    And a bit like Eddie Furlong back in the day, LOL.

    ReplyDelete
  12. Wow. Just wow. I don't even know what to say about this. I really thought it was a little skater punk who lost his way from 1999...hmm...

    Is she lesbo now?!?!

    ReplyDelete
  13. Why? Whhyyy? And OMG @ Robert Pattison making her sexually confused LMAO..She really needs a fashion intervention. Like people should stop being friends with her until she changes her ways hahah

    ReplyDelete
  14. Wow lol. At this rate...she's gonna turn lesbo/bi or something.

    ReplyDelete
  15. Hey girl! Lol...random post on KStew - she's an interesting girl for sure - not your 'typical' Hollywood starlet. Kind of refreshing compared to people like LiLo. :D Did mistake her for a dude at first glance - she takes tomboy to a new level!!!

    ReplyDelete
  16. I don't like her, she's so ungrateful and is always complaining of her celeb status. LOL at your Robert Pattinson line, that made my day :D

    ReplyDelete
  17. ugh why do people even talk about her? she's just another hobo they picked up off the streets and made "famous" even though she lacks any talent whatsoever. haaaate her uggo face.

    other than that, have a good week lady! haha

    ReplyDelete
  18. lol when i first saw the pic without reading, i was like...is that a boy or a girl? lol

    Ive never done bingo. thanks for the idea haha! But yeah Julie, I'm so into learning line dancing. I went again this weekend and i was shocked when old peeps were line dancing to poker face whaa..i wanna learn so bad lol.

    ReplyDelete
  19. I'm so shocked by this. I thought she's a real boy.

    Jules
    Soloden.Com
    The Brown Mestizo

    ReplyDelete
  20. LOL Girl, you should seriously write for those gossip celeb magazines, I love reading their funny comments. Anyways, Kristen Stewart's sense of style is always a bit um....weird? She has such a pretty face but she hides it underneath all the raggy clothes and bad hair...sigh.. AND NICE SONG!!!

    ReplyDelete
  21. I totally thought it was a girl dressed up as a boy! Gotta admit, she was amazing in that Monique Lhuillier gown. What a change.

    ReplyDelete
  22. LOL! She does have a weird sense of style..

    ReplyDelete
  23. She does make a good guy. =D

    ReplyDelete
  24. At least she was smiling. I'm so sick of the perma frown!

    ReplyDelete
  25. OMG I seriously thought this was a dude lol

    ReplyDelete
  26. Not a good look. In the first pic, I really thought she was a guy... how awful! I loved your comment about Pattinson though... hahaha... you're right, maybe he is too pretty ;-)

    ReplyDelete
  27. Absolutely. I think she makes a gorgeous skater boy!

    ReplyDelete
  28. lol love your witty posts!! oh dear kirsten stewart what is she thinking!!!?? i seriously didnt recognize her in the top photo! your rich hire a stylist dear! lol :)
    vicki xo

    ReplyDelete
  29. O__O What.. the.. heck is she wearing? *shakes head*

    Anywhoo I so agree about hating it when you find a product that you just bought goes on sale. ARGH!

    ReplyDelete
  30. wow lol i actually thought that was a real boy xD

    ReplyDelete
  31. Wish I did the same thing on my weekend :P

    haha.. where do you find all these? :P crazy!
    I thought that 'dude' looked familiar :P

    ReplyDelete
  32. hahaha. i really dont like her. blech

    ReplyDelete
  33. What kind of style was that?! lolz. She look better on it than a girl haha. ;D


    April
    Stories from a Teenage Mom
    Mom on the Run

    ReplyDelete
  34. The edward card even plays one of the twilight song when i open it :D

    ReplyDelete
  35. Wow seriously she looks like a dude in that first picture. She's a bit awkward to say the least.
    I was really really disappointed with the Twilight movie. I read the book first and I felt the acting was terrible, not only on Stewart's part but the other cast members as well. I was so turned off that I didn't watch New Moon. I must be in the minority with that opinion I think...

    ReplyDelete
  36. hey lovely,

    I'm going to send you one clip in highlight extensions as a gift. =)

    Did you say you wanted the platinum blonde? Please e-mail me what you like to jadorelovelyboutique@gmail.com =)


    If you would like to try some clip in hair extensions please let me know with this format below----

    Color:
    Length:
    Qty:
    Shipping Option: (Please refer to “Shipping” under Information for options)
    Insurance: “Yes” or “No” (Refer to Shipping)

    PAYPAL address and your Shipping address:

    ReplyDelete
  37. Sounds like you had a super relaxing weekend! Love it =D As for Kristen in these pics? Notsomuch. =\

    ReplyDelete
  38. Haha, hon you have Avril on your MixPod. Hurt my ears.

    I think Shane...I mean Kristen....looks cute. But this makes it so extremely hard to imagine she's into guys.

    ReplyDelete