June 21, 2011

New Hair, New Jumpsuit

IMG_9768 logo

When I was in Taipei I took advantage of the cheap services such as getting my hair done. I wanted to dye my hair and told my hairdresser, who was also a family friend, to surprise me. She made me look like some Asian pop star which was cool since I was in Asia and got a couple of up downs after- So that got my seal of approval! :)

IMG_9829 logo

IMG_9828 logo

The grey jumpsuit was a gift from wholesale-dress.net, visit them here.


Below is my hairdresser and I at the salon in Taipei. By the way, she is 57 years old. I asked her to share her beauty secret and she said: "I laugh a lot, like to dress pretty and I flirt like crazy". lol.


Pop Champagne on Twitter: PopCBlog

95 comments:

  1. I like her tip on laughing a lot and dressing pretty. Not so sure about flirting a lot though.

    You look fab, as always. :)

    ReplyDelete
  2. i love the part 'i flirt like crazy' that's the way to go! she is sure one of a kind! btw,nice hair color,so ready for summer!

    ReplyDelete
  3. I love love love the jumpsuit. I think your hair looks awesome!

    ReplyDelete
  4. Haha..great hairdresser, she's fab!! Your hair looks awesome, love the colour!! xx

    ReplyDelete
  5. the color is perfect on you, thumbs up!

    ReplyDelete
  6. Your hair looks great - love it!

    xoxo ~ Courtney
    http://sartorialsidelines.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. love your hair you look gorgeous and that jumpsuit is stunning xoxo

    ReplyDelete
  8. you look pretty honey! and i love her tips on how to stay young and beautiful :)

    ReplyDelete
  9. nice hair! wow, she looks 10 years younger! i will definitely remember her beauty tip, lol :D

    ReplyDelete
  10. loving the color, the fact that your hair is super straight ( mine is sooo wavy) and the jumpsuit:)
    xoxo

    www.thriftqueen.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. loving the new hair! plus, i love that jumpsuit!

    ReplyDelete
  12. I love your new hair! I jumpsuit is also super cute!!! =)

    ReplyDelete
  13. nice hair, you look wonderful


    xo
    www.fashioncelebration.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. That hair? I LOVE. I'm too much of a wimp to dye my hair :( Also, that jumpsuit is fantastic, I look so awkward in them. I envy you!

    ReplyDelete
  15. Your hair color is gorg!! I also love the jumpsuit as well, it looks like it was made to fit your body.

    ReplyDelete
  16. Beautiful color! And the jumpsuit is really pretty..sexay!!

    xx
    Andy
    The Black Label

    ReplyDelete
  17. Haha, sounds like a pretty foxy lady! I love your hair its so fun!

    ReplyDelete
  18. Julie-- cute jumpsuit and love the hair color!! i like her recipe to looking young....must go flirt with everyone now. haha!

    ReplyDelete
  19. love the hair^^
    lol your hairdresser is funny~~ love her answer to your q. laugh alot and dress pretty i can do.. the flirting? i dont think my b would approve.lol xx

    ReplyDelete
  20. looking gorgeous pretty lady!

    ReplyDelete
  21. i love love love the color!!! very pretty on you. and yeah that jumpsuit too! )

    ReplyDelete
  22. wow girl your new hair looks amazing!i love the color!

    ReplyDelete
  23. Your hair looks awesome! Love it doll!
    -Ellie

    ReplyDelete
  24. loving the hair and the jumpsuit!...ur hair dresser is too fly haha- love her beauty secrets lol

    ReplyDelete
  25. love the color! xx,Kinga. you look amazing!
    ps thank u for your lovely comment! xx.

    ReplyDelete
  26. Your new hair looks great!

    ReplyDelete
  27. great hair and jumpsuit! i love the color (of both!) have you thought of pairing the jumpsuit with a skinny belt? thought i'd throw in another accessorizing idea :P
    xoxo!

    ReplyDelete
  28. you look gorgeous!!!!!!!!!

    www.wotsworthwhile.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. love your hair..you look fabulous!! <3

    ReplyDelete
  30. wow i love this jampsuit dear!!!
    kiss from Milan!:)

    Patchwork à Porter

    ReplyDelete
  31. you look super pretty and sexy! love love your new jumpsuit! plus it's always good to have your hair taken care by someone you really trust <3

    ReplyDelete
  32. Love the hair and jumpsuit! I want to buy that. Haha.

    ReplyDelete
  33. Those are the best beauty secrets ever.

    ReplyDelete
  34. love your hair color!
    xo
    MosaMuse

    ReplyDelete
  35. LOLLLL @ look like asian pop star!
    hehehe
    good you take advantage of cheaper services!
    i was gonna die my hair next month in Indo too!
    flirt like crazy? i will put in on my beauty tips book!
    like i have one.....lol

    ReplyDelete
  36. AHHH you are SOOOOOOOOOOO gorgeous! : D LOVE your new hair, love your outfit, love your face, love it all!

    ReplyDelete
  37. looove your new hair! you look stunning with ti! I like your new hair better than the 'old' ones but don't get wrong before the hairdresser your hair looked great as well
    What I see from the jumpsuit is very nice as well

    Lyosha
    Inside and Outside Blog

    ReplyDelete
  38. love your hair!!! And I would've definitely taken advantage of the prices there! You look amazing!
    ♥ laura
    the blog of worldly delights

    ReplyDelete
  39. haha its good to know i'm not alone ;)
    Anyway, your new hair looks fantastic.

    ReplyDelete
  40. Your hairdresser is absolutely gorgeous. She looks so young! I hope my skin looks half that good at her age.
    I lovelovelove your hair. I think it fits you perfectly. The color is gorgeous. The style is flawless. The shape is amazing. LOVE IT.

    ReplyDelete
  41. yayyy, love the look! definitely asian popstar :) oh man i gotta up my game and start flirting too haha.

    ReplyDelete
  42. Pop Champagne, the new pop star... when's the first album coming out? :p

    K.

    ReplyDelete
  43. Really really love your new hair!!! It's great to change up your hairstyle, I wish I was brave enough to do that someday! I've had the same hair for years :S Your hairdresser looks so young too, I am definitely going to be taking her advice! Hehe :)

    Besos

    XVanessita (from www.vanessita6xx.blogspot.com)

    ReplyDelete
  44. The first two things I thought to write were actually a little stupid. I self-censored.

    You look amazing--and that hairdresser will probably live forever. =)

    ReplyDelete
  45. Nice post ;D
    Lovely jumpsuit, like that website~
    And I agree with the hairdresser haha ;)

    ReplyDelete
  46. LOVE the jumpsuit! you are smoking hot in these photos! :D

    http://samalamode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Great haircut great jumpsuit, you look awesome!!!
    New post btw :)

    xo Emma

    www.fromcitytocity-emm.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. wow, that jumpsuit is killer--i love the way it flows. and your new hair color suits you! that hair dresser truly knows what she's doing. :)

    ReplyDelete
  49. What a cool new hair! you look sexy in the first picture. Have a nice day.

    Hugs from:
    www.fashionsaveur.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. yayyyy!!! FLIRT LIKE CRAZY! :)
    lovely hair and the jumpsuit is absolutely AWESOME!
    xxx
    christina

    ReplyDelete
  51. Your hair color and the gray jumpsuit matching perfect.Very pretty girl.

    ReplyDelete
  52. LOVE the hair and the jumpsuit! x

    ReplyDelete
  53. Haha I want to do what she does - she looks amazing! And so do you! Your hair looks so beautiful!

    Thanks for visiting us! Your blog is lovely - we're now happily following! :)

    -j
    sorelle in style

    ReplyDelete
  54. I loved what your hairdresser said ;) I love your haircut, it suits you alot!

    Thanks for coming by my blog and kind enough to comment, I really appreaciate it. Have a great day! :D

    XO Nav
    http://navlandstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. you look fabulous! :) very nice hairstyle! <3
    Haha I like what your hairdresser said! :D

    xoxo, Bree

    ReplyDelete
  56. i am loving the new look! :D

    <3, Mimi
    http://whatmimiwrites.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Love the draping on that jumpsuit - so gorgeous on you!

    ReplyDelete
  58. Hee hee...love her beauty secret! ;) I always try to get my hair done whenever I'm in Asia too. Love yours.

    ReplyDelete
  59. HAHA! her philosophy is brilliant, i am going to apply it to my entire life starting NOW :)

    your hair looks gorgeous, girl!

    -Marie
    So What If I Like Pretty Things

    ReplyDelete
  60. you look awesome! like an Asian pop star for sure. that jumpsuit is to die for and sounds like your family friend/hairdresser has found the secret to youth!!!

    spinning-threads.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Love your new hair, the color is perfect on you!!!Amazing jumpsuit!
    http://chiccastyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Your hairdresser is awesome. =) You look GREAT btw..! <33

    ReplyDelete
  63. i love your hair! it really suit you :3 and yeah u do look like an asian pop star tehe :p

    ReplyDelete
  64. thank you so much for you you comment honey!great blog!!!!!!im following you!follow back?lots of kisses!!!!!!!nandia!!!!!!!!!
    http://femmefatale-nandia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. WOW.

    JUST WOW.

    LOVE the hair! Gorgeous jumpsuit. :)

    xx

    ReplyDelete
  66. LOve the jumpsuit girl. :) and thanks very much for the follow. :)

    ReplyDelete
  67. Love your new hair :)
    New Follower here! Hope you check out my blog, if you like it. Pls follow me back :)

    Thank you
    Diane
    http://whatsrealityallabout.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. awesome hair! I love the new color and the whole new look :)

    ReplyDelete
  69. I love your hair! And your hairstylists tips to staying young ; ) I tried commenting on this yesterday but I don't think it went through...?

    ReplyDelete
  70. wow! i am gonna laugh and flirt like crazy and dress up all the time if i can look like that!! the pics of you in the jumpsuit are gorgeous!

    ReplyDelete
  71. You look beautiful, romper is beautiful as well... I guess this is a perfect match!
    I'll start with the flirting today :) the laugh I already do a lot. :)

    http://styleidnet.blogspot.com/
    http://www.filomenascloset.com/

    ReplyDelete
  72. I like your hair color and I'm not just saying that because I have the same shade! XD

    You do look like a pop star! Haha, you should try and convince people that you are one! :3

    ReplyDelete
  73. love the new hair!!!!! u do look like a asian pop star HAHAHA i LOVE hair salons in Taiwan. Last time i got my hair done there, they massaged my shoulders & neck & gave me tea & cake lol i didn't wanna leave

    ReplyDelete
  74. I think I'll follow your hairdressers advice!

    ReplyDelete
  75. You look wonderful!! I love your outfits and your style :) When you got your dress from Wholesale dress, was this while you were in Taiwan or back home? :) I was thinking of placing an order :)

    ReplyDelete
  76. Omigosh that line is classic!!! Ima definitely have to steal it and spread the gospel! "I laugh a lot, like to dress pretty and I flirt like crazy"...Loveit!!!!

    Thx for stopping by my blog sweets, hope to see you back again soon!

    xo-Julie
    Peace. Love. LOL!

    Haute Khuuture Blog

    ReplyDelete
  77. Hello, I love your hair :) it suits your style! and the romper looks nice too!

    ReplyDelete
  78. wow! great job i loved it, this new look of urs is hot! and that jumpsuit is a cutie :) u looking lovely as ever.. and yeah i believed in the magic of laughing to look so fresh and young!

    ReplyDelete
  79. You look fab, love the hair and the outfit!

    Jonna xx

    ReplyDelete
  80. the jumpsuit is really stunnin!

    - True

    http://itstrued.blogspot.com/

    ReplyDelete
  81. you got the best hair dresser. cheer for her. You looks amazing.healthy hair products for black women

    ReplyDelete
  82. Great Post! such a nice blog. This blog is ever amazing. Thanks
    discount retailing

    ReplyDelete
  83. awesome post........

    Great Post! This blog is ever amazing. Thanks
    Adventure

    ReplyDelete
  84. Die Seite mit den wichtigen Tipps bei Haarausfall - Ursachen, Erkennung, Gegenmaßnahmen
    haarausfall

    ReplyDelete